سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حدیث زندگی
به صاحب دانش بگو عصایی از آهن و کفشی آهنین برگیرد و دانش را بجوید، تا آنکه عصا بشکند و کفشها پاره گردد . [داود علیه السلام]
 
 

بسمه تعالی

من غلامی زغلامان توام یازهرا                

مستمندی به سرخوان توام یازهرا

اززمانی که به خودآمده ام فهمیدم

خاطرآشفته وحیران توام یازهرا

من دعا بودم ودرروزازل برلب تو

ذکری ازنیمه سوزان توام یازهرا

متولدشده عشق توام بی بی جان

آه پرورده دامان توام یازهرا

بیت الاحزان دلم شاهداشک حسرت

اشک آن دیده گریان توام یازهرا

بغض آن سینه مجروحم وازسوزدلت

شعله غربت جانان توام یازهرا

ازازل لطف توشدشامل حالم آری

تاابددرخوراحسان توام یازهرا

شدیهودی زنخ چادرت اسلام شناس

فخرم این بس که مسلمان توام یازهرا

ای یتیمان مدینه همه ازپخت توسیر

طالب لقمه ای ازنان توام یازهرا

 


مهدی ::: دوشنبه 87/8/20::: ساعت 7:23 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
.:: منوی اصلی ::.
.:: آمار بازدید ::.
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید کل : 3905
.:: تا دیدار محبوب ::.
.:: درباره خودم ::.
.:: لوگوی وبلاگ من ::.
حدیث زندگی
.:: اشتراک در خبرنامه ::.
 
.:: طراح قالب::.
مرکز نشر فرهنگ شهادت
مرکز نشر فرهنگ شهادت شیراز
مرکز نشر فرهنگ شهادت